Cum te putem ajuta?

Aruncă o privire peste lista cu cele mai frecvente întrebări de mai jos și vezi dacă găsești răspunsul la întrebarea ta. Dacă mai ai nelămuriri sau dacă vrei pur și simplu să afli mai multe despre produsele noastre, lasă-ne un mesaj în formularul de contact și vom fi bucuroși să îți răspundem.

În cazul în care produsul comandat nu mai este, din păcate, în stoc, te vom contacta, în cel mai scurt timp! În astfel de cazuri poți anula comanda complet, poți renunța doar la produsul care nu mai este în stoc sau putem înlocui produsul. Dacă produsul este înlocuit cu un produs mai scump se va achita diferența aferentă.

Desigur! Toate comenzile primesc factura în format electronic, pe e-mail. Atenție! Factura nu este introdusă în colet, așa că poți trimite oricând un cadou, fără a-ți face griji că persona care primești cadoul va primi și factura.

Pentru persoanele juridice: asigură-te că atunci când plasezi comanda selectezi „Facturare persoană juridică” și introduci numele companiei și CUI-ul, iar noi îți vom trimite factura pe firmă, prin e-mail.

Dacă dorești să anulezi sau să modifici o comandă, te rugăm să ne contactezi telefonic la numărul +40733161977 sau să trimiți un e-mail pe adresa: office@miazanoapte.ro cu numărul comenzii, primit în mail-ul de confirmare a comenzii, și să ne spui că dorești anularea comenzii sau ce alte produse dorești să modificăm la comandă.

Important! În astfel de cazuri, te rugăm să ne contactezi cât mai repede deoarece este posibil ca până la contactarea noastră comanda să fi plecat deja spre tine.

În cazul în care produsele ajung deteriorate, vă rugăm să ne contactați, în cel mai scurt timp, telefonic sau prin e-mail. Dacă problema nu este sesizată în termen de 5 zile, de la sosirea coletului, sau dacă produsele nu sunt intacte și în ambalajul original, atunci acestea nu se mai pot schimba/ returna, fiind produse persisabile.

Pentru astfel de situații, vă rugăm să ne contactați:

+40733161977 
office@miazanoapte.ro

După ce comanda plasata este procesată vei primi un e-mail cu factura și un link de AWB, de la curier, prin care vei putea urmări statusul comenzii.

În cazul în care comanda este livrată de către colegii noștri (valabil pentru comenzile care conțin produse fragile care sunt semnalizate cu eticheta „Livrare doar în București și Ilfov”) atunci vei primi în mail-ul cu factura un text în care vei fi informat că livrarea se va face în 24-48 de ore lucrătoare, de către colegii noștri. Astfel ne asigurăm că produsele fragile ajung în siguranță!

Opțiunile de plată disponibile pe site sunt plata cu cardul și ramburs. În cazul plătii cu cardul, plata se face imediat, online, la plasarea comenzii și nu trebuie să îți mai faci griji cu achitarea la venirea coletului. 

Nu, nu includem niciodată facturi cu produsele în colete. Persoana care a dat comanda va primi factura prin e-mail odată cu livrarea coletului. Astfel, dacă dorești să trimiți un cadou, poți sta fără griji, persoana nu va primi factură sau alte detalii referitoare la preț. We’ve got your back! 🙂

Livrarea se face în 24 – 48 de ore lucrătoare.

  • Comenzile primite de luni până vineri, până în ora 12:00 se expediaza in aceeasi zi sau in a doua zi lucratoare de la lansarea comenzii
  • Comenzile primite de luni până joi, după ora 16:00, se expediază a doua zi de la lansarea comenzii și se livrează în a treia zi, lucrătoare, de la comandă.
  • Comenzile primite vineri, după ora 12:00, sâmbătă și duminică, se expediază luni și se livrează marți, miercuri.
  • În sezon, adică în perioada sărbătorilor, comenzile mai pot suferi întârzieri cauzate de volumul mare al comenzilor la curieri.
  • Nu se fac livrări sâmbăta sau duminica decât în situații speciale.